Monday, May 9, 2011

aku betul2 nk tgok laut, aku tak tipu :'(

Dear Bloggie,
Apa ada pada laut ??
ye... keindahan... ketenangan.. kedamaian.. kebiruan.. ke... apa2 je la.. huhu

Hari ni,
aku btul2 excited sbb aku nk g tgok laut !!! hehe
Tp, apa yg kita nk xsemua kita dapat.. kn??
Tu la yg jd kt aku hari ni..
Angan2 nk tgok laut biru yg terbentang luas.. Tp, smpai kt bagan lalang td dh gelap.. konon la nk tgok mtahari terbenam.. tp smpai2 je dh kul 8.. Ni bkn mtahari terbenam lg.. mtahari nk terbit semula ada la.. huhu

Dear Bloggie,
Bkn tu je.. aku rasa hari ni hari paling xde 'ong' untuk aku.
Mne xnya, aku rasa aku dh bazirkan duit aku smata2 utk lihat laut yg gelap.
Nk mkn pn xde slera dah, sbb tu bkn tujuan utama aku dtg sini.. :'(
Dahla tu, dlm terkilan2 tu ada plk org duk perli2 aku..
Time tu Tuhan je tahu prasaan aku.. Luar, senyum tp... dlm hati, menangis..


Mo0d : sabarla hati.. :'(




Nota : klau aku tahu jalan nk g sana, aku xtunggu org utk bwk aku la.. :'(




No comments: