Wednesday, May 25, 2011

putus kawan.... best kn??

Dear Bloggie,
KAWAN,
Apa erti kawan??
hurm.. xsemua org pandai berkawan..
kt dunia ni, ada mcm2 jenis kawan..
Yang paling teruk, kawan putus kawan.
Teruk kn, huhu


Em, ntahla bloggie.. nape ek manusia ni bila ada kelebihan mulalah nk membanding2kan dgn org lain..
Timbul rasa megah, sombong, riak n yg seangkatan dgnnya..


Sedihkan bloggie bila ada kwn yg sggup ptus kwn.. teruk3x..
Camtula yg jd kt kwn aku ni.. sian kt dia.. menangis2.. aku yg tlg pujuk ni pn cm nk nangis tgok dia..
Nk marah pn ada gak.. rasa cm nk lempang je, bkn sorg je yg nk kwn ngan dia.. rmai lg.. yg nk nangis teruk2 tu pasal ape??
pelik2.. (aku xdela ckp dpn dia, aku ckp dlm hati je.. haha gila nk ckp dpn dia.. kang dia nangis lg teruk matila aku.. xpasal2 kena hantar dia msuk ICU) heheh


Dear Bloggie,
Jujur, ni la 1st time aku tgok org nangis sbb putus kwn..
Dhla dia ni semput.. klau jd pape aku xdpt nk bygkan.. ish3
msti korg nk tahu apa punca kn..
hal kecik je.. pasal kereta..
kwn aku ni (A) ada keta.. viva.. yela, dh keje kn.. kwn dia plk (B) bru hbis blajar.. tgh nk cari keje..
so, nk dijadikan cerita B ni kne g interview kt putrajaya.. dia nk pinjam keta A.. Yg A ni plk xbagi B pinjam sbb dia nk guna keta g keje.. apa lg, B ni bengangla.. B ckp kt A xguna jd kwn klau xboleh tlg kwn.. Then, trus ptus kwn.. B ckp, A pntingkan diri sndiri..


Em, cmtula cter dia.. so, pada pndapat korgla kn.. sape yg salah???
klau aku, aku rasa A xsalah.. sbb mmg btul pn.. dh tentu la A ni nk guna keta dia.. keje kn.. yg B ni plk terlalu beremosi n cpt mlatah.. xfikir panjang..
sudahnya, aku jgk yg susah sbb kena pujuk A yg dh mcm kucing hilang ank ni.. aduhai ! huhu


Em, renung2kanlah ye bloggie..
patut ke xpatut wt cmtu.. dh besar kn.. papepun, aku doakan yg terbaik buat A &B.. ^^


- cakap psl kwn, rindu plk kt dorg ni.. dorgla.. kaki buli, kaki mkn, kaki enjoy, kaki shopping, kaki tido, kaki perli, n yg paling penting kaki study :D
- kawan study terbaik saya- ^^


NORFADILAH bINTI CHE OMAR
- org pertama yg cari aku dlm kls waktu dia susah -
- org pertama yg jaga aku sampai pukul 3 pagi waktu aku demam teruk kat hostel -
- org yg slalu teman aku nangis, gelak, n menjerit -
- kwn yg slalu bg aku semangat -


NORLATIFAH BINTI ALI
- kwn pertama aku masa orientasi -
- org yg slalu dgr aku membebel -
- kwn yg tetap lembut ngan aku wlaupn aku sgt kasar bila marah -



NUR AIN BINTI RIDZUWAN

- org pertama yg suka buli aku -
- fashion designer aku -
- kwn yg slalu teman aku tgok citer hantu kala lewat malam -


- KAMI -

Dear Bloggie,

" we cannot tell the precise moment when friendship is formed. as in filling a vessel drop by drop, there is at last a drop that makes it run over, so in a series of kindnesses, there is at last one that makes the heart run over. " so, ♥ your friends.. (^_^)



6 comments:

Shahril said...

Hm. ...abg x da ke

..MuTiara HiDayah.. said...

haha nk jugak ke??

Anonymous said...

Dila, ain, Cuba try

Anonymous said...

huhuhu wnduu cgt kat korg...rnduu nk gadoh, rindu nk potpet2, rindu nk korg masak tok ak..wah rndu cgt2 lowh...hhuhuhuju-ain-

HiDayah said...

yeay... ain dah boleh komen !! haha

Anonymous said...

Speechless...x sgka kn kjap je mse tu blalu...miss u all so much!!