Saturday, December 24, 2011

Apa boleh buat.

Title post tak semenggah kan? hehe
Apa boleh buat, bosan3x !
Kerja buat aku jadi gila ni. huuuu ~
Kenapa? Biasalah, tak cukup tidur..
Wekk, ni lagi tak semenggah. Bukan tak cukup tidur sebab apa. Tak cukup tidur sebab dok ngadap laptop lama-lama. Dah tu, kerja 11 jam pulak.. Tu la puncanya. hahaha
Mak pernah cakap, apela kerja aku ni. keluar rumah matahari belum terbit, balik rumah matahari dah terbenam (ibarat je) hehehe..
Hurm.. Apa boleh buat.. Tanggungjawab !
Apa pun, aku suka ngan kerja aku. tak kisahla. Kerja sampai malam pun aku sanggup. Kerenah budak2 kat taska tu buat aku gelak guling2 hari2. Maklumlah, budak baru 'setahun jagung'. Ada saja nak dibuatnya.
Suka2 pun, tipula kalau aku kata aku tak pernah marah budak2 tu kan. huhu
Jujur aku cakap, aku memang garang. Kelebihan aku, aku tak perlu susah2 nak tangan budak2 tu. Sebab, suara jeritan aku pun dah cukup buat mereka kecut perut ! haha
Marah tanda sayang :)
Memang aku sayang mereka pun. Ok, stop cerita pasal kerja. ada masa nanti aku upload gambar budak2 comel tu ye, hp rosak. kena beli baru nampaknya. (dalam proses ikat perut ) adoi ! kalau mereka boleh, kenapa aku tak boleh kan :)
hurm....... Banyak prob lately.. aku pun tak tahu la........
dahla, aku malas nak fikir dah.. aku tak nak muram, aku tak nak nangis. aku dah penat !! keluarlah dikau wahai si virus hati !!!!!!!!!!!!!!! aku nak happy-happy-happy-dan happy saje. full stop ! ^^

No comments: