Thursday, April 5, 2012

Mersing.

huhuhu
First time naik bas jauh-jauh.
tapi aku gagahkan jugak, semata-mata sebab nak jumpa mereka ni. hehe
perjalanan yang memakan masa lebih kurang 3-4 jam ni pada aku agak lama dan membosankan sebab aku sorang-sorang. aku kepit beg kuat2 (walaupun dalam beg tak ada harta kan) hahaha dahla ketar lutut sebab takut, sejuk lak tu. takut apa?? haha mahu nye tak takut. banyak sangat berita pasal kemalangan yang melibatkan bas persiaran ni. haihhhh..
Apa pun, Alhamdulillah aku selamat sampai kluang :)

Sampai kluang family kawan aku dah tunggu, malam tu jugak gerak ke felda nitar, mersing. Bukan tak ada bas ke mersing, tapi family kawan aku tak bagi sebab jalan bahaya.
Motif post? haha cuma nak cakap JOHOR sangat best. banyak gak la tempat kitorang pegi. tapi tak dapat ambil gambar sebab bateri habis. sedih !
takpe, ada peluang nanti boleh jalan-jalan lagi kan ^^

jom layan gambar-gambar kami.
Lokasi : pantai air papan, mersing.

sayang sangat kat Norfadilah Che Omar ni c(=


..dan gembira juga dapat berkenalan dengan kamu wahai fiqa dan asila..


Seronok dapat drive perdana v6 ni walaupun sekejap.
===>> KERETA IDAMAN ZAMAN SEKOLAH. hehehehe



No comments: